Hur hittar jag eller spårar min order?
På “Mitt konto” hittar du följande information:
Börja med att kolla orderstatus i “Mitt konto”. Om alla varor i din order är tillgängliga att skickas inom 24 timmar börjar vi packa din order direkt efter vi mottagit den. När vi börjat packa den kan vi inte göra ändringar eller avbryta den tyvärr.
I annat fall, ta kontakt med oss nedan.
Hur man byter och returnerar varor?
Du får byta eller returnera alla varor inom 60 dagar från det att du mottagit din order. Varorna måste vara i nyskick och har sitt originalemballage, samt sina etiketter kvar.
Ett returformulär och en returfraktsedel ligger alltid i paketet. Om du inte sparat dem eller mot förmodan inte fick några, vänligen kontakta vår kundservice så skickar de nya via mejl.
Jag har mottagit en skadad eller felaktig produkt
Alla reklamationer ska anmälas via mejl och måste bli godkända innan du gör en retur.
För att reklamera en vara, vänligen skicka en beskrivning av problemet samt flertalet bilder eller en video som illustrerar problemet på tydligast möjliga sätt. Ta bilderna ur olika vinklar och skicka även övergripande bilder på produkten. Om det är ett problem som inte syns på bild måste vi ändå ha minst en bild på produkten så vi kan se vilket skick den befinner sig i.
Vi erbjuder följande betalningsalternativ:
Tyvärr inte.
Runnavägen 3
55446 Jönköping
info@smperformance.se
0760-226305
Vill du inleda ett samarbete?
Skicka ett mail till info@smperformance.se
Fält markerade med en * är obligatoriska